MOME - Moholy Nagy Művészeti Egyetem

   

 

Szüksége van egy service design kézikönyvre?

mome02

A MOME kiemelt feladatának tekinti, hogy az a szellemiség, tudás és megközelítés, amelyet a design jelent, a lehető legszélesebb körben elterjedjen és hasznosulhasson Magyarországon. Különösen fontos lehet ez azokban a helyzetekben, ahol tág értelemben vett „közszolgáltatások” jelennek meg, mert optimális esetben az állampolgárokat ugyanolyan színvonalú szolgáltatások illetik meg, mintha azt egy piaci szolgáltatói helyzetben vásárolták volna. 

Egy designkoncepció vagy design kézikönyv – amely nem azonos a klasszikus arculati kézikönyvvel – több fókusszal készülhet, amelynek minden esetben illeszkednie kell a megbízói igényekhez. 

A service design szempontú megközelítés alapvetően a felhasználói, vagy ügyfélélmény fejlesztését célozza, ahol a szolgáltatások és az ehhez kapcsolódó folyamatok a fogyasztók vagy az ügyfelek igényei és a szervezeti, szolgáltatói érdekek alapján, együttesen, komplexen és értékteremtő módón kerülnek kialakításra. Ebben az esetben a designer legfontosabb feladata átlátni, összefogni a folyamatokat és rendszereket, azt újragondolni és innovatív megoldási javaslatokat tenni, amelyeket ezután, a felhasználás során a legtöbb esetben még tovább kell fejleszteni és részleteiben kidolgozni. A műfaj jellemzője az erőteljes, egyszerűsítő vizualizáció, a könnyebb hangvétel, akár „humor”, elősegítve ezáltal a könnyebb megértést, alkalmazhatóságot a megrendelő szervezeti egységén belül a teljes horizontra vonatkoztatva. 

Ezért egyetemünk minden olyan felelős szervezetnek, intézménynek és piaci szereplőnek partnere lehet, amely a saját működését, kommunikációját, szolgáltatásit vagy termékeit a design eszközeivel szeretné jobbá, élményszerűbbé, hatékonyabbá tenni.

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt évtizedekben számos piaci, társadalmi vagy állami szereplővel, szervezettel alakíthattunk ki szakmai partnerséget és együttműködést.

AddThis Social Bookmark Button