MOME - Moholy Nagy Művészeti Egyetem

   

 

Kancellária

nagyzs Dr. Nagy Zsombor
kancellár
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Horváth Brigitta
kancellári asszisztens
06 1 392 1100 mellék: 9174
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Petrenkó Edina Helga
humánpolitikai referens
06 20 247 0248
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A Kancellári Iroda az Egyetemen működő igazgatási, szolgáltatási és funkcionális szervezeti egységekből, álló fő szervezeti egység. A Kancellár tevékenységével kapcsolatos - így különösen az intézményműködtetési, igazgatási, gazdasági, menedzsment és minőségbiztosítással kapcsolatos feladatokat - a Kancellári Iroda látja el.

A Kancellári Iroda az Egyetem működésével kapcsolatban különösen az alábbi feladatokat látja el:

a)    általános intézményirányítási, igazgatási és menedzsment feladatok;
b)    a szervezeti egységek, igazgatóságok működésének összehangolása;
c)    a szervezeti egységek, igazgatóságok, az oktatási szervezeti egységek és egyéb egyetemi szervezeti egységek hatékony együttműködésének biztosítása;
d)    a Rektori Kabinettel és a Projekt- és Fejlesztési Igazgatósággal szoros együttműködésben az Egyetem stratégiai-fejlesztési és tervezési feladatainak koordinálása;
e)    jogi és jogi képviseleti feladatok;
f)    személyügyi és humánerőforrás-fejlesztési feladatok;
g)    közbeszerzési eljárások lebonyolításával kapcsolatos feladatok ellátása, szorosan együttműködve a Gazdasági Igazgatósággal és a Campus Igazgatósággal;
h)    a minőségbiztosítással kapcsolatos feladatok általános koordinációja;
i)    az oktatásszervezéssel- és menedzsmenttel kapcsolatos feladatok intézményi koordinációja a Rektori Kabinettel együttműködésben;
j)    a Szenátusi ülésekkel kapcsolatos ügyviteli és koordinációs feladatok, így különösen: szenátusi előterjesztések összeállítása, szervezeti egységektől történő begyűjtése, szenátusi meghívók kiküldése; szenátusi jegyzőkönyvek elkészítése;
k)    az Egyetem szabályzatainak folyamatos frissítése, a változó jogszabályi követelményekhez való igazítása;
l)    szabadságolási ütemtervek begyűjtése;
m)    munkaköri leírások elkészítése;
n)    az Egyetem szervezeti egységeitől beérkező jogi és egyéb természetű problémák megoldásában segítségnyújtás;
o)    adott tanévre szenátusi és vezetői értekezletek időpontjainak és témáinak összeállítása, szorosan együttműködve a Rektori Kabinettel;
p)    a szervezeti egységek által küldött igénylések jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
q)    beérkezett számlák jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
r)    megbízási és vállalkozási szerződések elkészítése;
s)    az egyetem ingatlan-, és vagyonkezelői tevékenységének irányítása
t)    idegen nyelvű ügyintézés.

AddThis Social Bookmark Button