Latest news
The ethical principles set out by the Moholy-Nagy University of Art and Design (MOME) affirm the university’s strong commitment to safeguarding the human dignity, physical and emotional wellbeing, and integrity of all university citizens and upholding their fundamental personal rights.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.
Latest Events
„Global society has not yet understood the distinction between physical expansion and qualitative development. It has passed the stage where more physical expansion is desirable. No widely-shared global goal is now served by having more people or material goods. Now it is important to learn how to advance the development of our species - achieving equity, peace, psychological balance, physical health, environmental quality.” (Dennis Meadows, co-author of Limits to Growth)
Az eseményen pszichológusok és terapeuták röviden bemutatják kapcsolódó tapasztalataikat, majd tematikus, kiscsoportos beszélgetésekre hívjuk a résztvevőket. A kiscsoportos beszélgetések fókuszában a VR-terápiák etikai, design- és hatásmérési kérdései állnak, például: Hogyan mérhető a VR-élmények hatása? Milyen etikai dilemmákat vet fel a virtuális tér a terápiában? Miként lehet a VR-t személyre szabni idős vagy sérülékeny csoportok számára?




