Bujdosó Attila
Stratégiai design vezető
Innovációs Központ
Stratégiai design vezető

Attila az Innovációs Központ munkatársaként segíti a kutatócsoportok szakmai munkáját stratégiaépítéssel, a kutatási kiválóság szervezésével és az akadémiai szereplőkkel való kapcsolatépítéssel.

Biography

Pályafutását építészként kezdte: részt vett a Bálna tervezésében és a 2006-os Velencei Építészeti Biennálén kiállító csapat munkájában, a Kortárs Építészeti Központ kurátoraként pedig népszerű kulturális rendezvényeket szervezett évekig. Ezután a Kitchen Budapest innovációs és médialabor kutatójaként dolgozott egy rendkívül szabad, kísérletező és diszciplínákon átívelő közegben. Olyan projektek fűződnek a nevéhez, mint a Datafizz, Magyarország szubjektív atlasza, a SubMap, a Fröccs app vagy a berlini Transmedialén kiállított Air Slaves. 2013-ban a Kreatív Magazin beválogatta őt a 25 legkreatívabb magyar közé. 2014-ben Borgulya Gergellyel közösen megalapította az opp.io üzleti kollaborációs szoftver startupot, amelynek 2017-es bezárása után egy nemzetközi pénzügyi cégnél dolgozott, mint vezető UX és product designer. Érdeklődési területe a technológia, a kultúra és a társadalom egymásra kifejtett hatása, valamint a közösségi együttműködések hatékony formái. 2019-ben jelent meg a Social Design Cookbook című könyve, melyben nemzetközi szinten sikeres közösségi szerveződéseket vizsgál, és azok hatékony szervezésére ad egy tervezési eszközt.

Awards, recognition

hg.hu Design Award

interakció-tervezés

Junior Príma Díj

Achievements

A közösségi együttműködés receptjei

HVG Könyvek, Kitchen Budapest, 2011

Member of the European
Network of
Innovative
Higher Education Institutions
9 Zugligeti St,
Budapest, 1121