Biography
Edwina kutatásfókuszú tervező és oktató, szakterülete az ember-számítógép interakció és az épített környezet metszéspontja; különös figyelmet fordít a technológia, a tanulás, a játék és a design közötti kapcsolatok feltérképezésére. PhD- és mesterfokozatát az MIT Media Labjében szerezte.
Mielőtt a MOME-hoz csatlakozott volna jelenlegi szerepében, Edwina a frog designkutatási igazgatóhelyettese, illetve a mexikói Központi Bank Múzeuma globális kreatív és designtanácsadója, valamint kreatív technológiai vezetője volt. Pályája során Edwina szerteágazó feladatokat látott el a kiállítás- és interakció-tervezés területén; dolgozott Párizsban és Mexikóvárosban, továbbá kiemelkedő szerepet töltött be oktatóként is.
Tanított többek között a New York-i Vizuális Művészetek Iskolájában, és számos nemzetközi workshopot vezetett, többek között az Ars Electronica Founding Labjében.
Edwina munkáját több helyszínen is kiállították, többek között a Szöuli Építészeti Biennálén, az SXSW-en és a CHI Interactive-on. Olyan konferenciák előadója volt, mint az EmTech, az Experience Fighters és az O’Reilly’s Solid.