
Önéletrajz
Galla Daniella Dominika felsőoktatási tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem kereskedelem és marketing alapszakán kezdte. Diplomamunkájában az ásványvíz termékkategória kapcsán vizsgálta a forma hatását a fogyasztók választására. A designnal való kapcsolata valahol itt kezdődhetett. Az egyetem utolsó évében, 2012-ben kezdte meg szakmai gyakorlatát a TV2 Média Csoport Kft-nél, ahol közel 5 évet töltött el. Dolgozott üzletfejlesztési, értékesítési, majd marketing és PR területen, részt vett a TV2 talent menedzsment divíziójának kialakításában. A mesterfokozatot már munka mellett, a Budapesti Metropolitan Egyetemen kommunikáció és médiatudomány szakon szerezte meg.
A TV2-nél eltöltött 5 évet követően integrált kommunikációs ügynökségeknél dolgozott senior account menedzserként. Ezt követően felismerte, hogy bár a marketing és a marketinghez kapcsolódó területek azok, melyek a leginkább közel állnak hozzá, igazi hivatásként mégis az egyetemi oktatói karriert tudná magáénak érezni. Ez motiválta abban, hogy 2017-ben jelentkezett a Budapesti Corvinus Egyetem doktori képzésére. PhD tanulmányai mellett Daniella marketing vezetőként dolgozott egy budapesti konditermet és magánorvosi központokat üzemeltető cégcsoportnál.
Doktori fokozatát 2021-ben szerezte meg summa cum laude minősítéssel. Disszertációjának fókuszában egy, a designkommunikáció módszertanára építő kreatív oktatásmódszertani eszköz fejlesztése áll, melynek célja a gyerekek soft készségei fejlesztésének előre mozdítása a zárt iskolai keretrendszeren belül. Daniella 2021 februárjától csatlakozott adjunktusként a MOME Elméleti intézetének oktatói csapatához.