Biography
Egyetemi tanulmányait az ELTE BTK magyar irodalom–történelem szakán végezte.
Az elméleti tárgyak tanításának számára az a tétje, hogy sikerül-e a művészetről való gondolkodás reklámfelületévé válnia? Érdekessé tudja-e tenni a tárgyat a hallgatóknak, ami annyit tesz, érdekeltté tenni őket a tárgyban? Az érdekeltté válás pedig annak felismerését jelenti, hogy a fogalmi- és a történeti gondolkodás olyan eszköz és készség, amely számukra is fontos. Ha ez sikerül, az elméleti oktatásnak nyert ügye van.
Szakmai érdeklődését a művészeti és elméleti gondolkodás sémáira való rákérdezés irányítja, kérdéseit pedig sok esetben „laikus” feltevések inspirálják. Ezt a törekvést jelzik megjelent kötetei címei is: Nincs megoldás, mert nincs probléma, 1992; Hagyni a teóriát másra, 2000; Szakítópróba, 2015; Eljutni A-tól B-ig és vissza (2021).
Az, hogy ember ne zárja be magát egy szakterület - mégoly otthonos - falai közé, számára magának a szakmai tevékenységnek a része.