Foglalkoztatja a gyermeki kíváncsiság és az érzelmi munka szerepe a tanulásban, valamint közel áll hozzá a társadalmi léptékben való gondolkodás. Szereti dinamikusan váltakozó tanuló-tanár viszonyban elképzelni az emberi kapcsolatokat. Épp ezért tartja fontosnak, az együttműködésen alapuló rendszereket, a tanulóközpontúság elvét és a digitális készségfejlesztési módszertanokat is, főként művészeti területen. Nagyrészt ez is indukálta a művészetelméleti képzését a MOME Doktori iskolájában Dr. Ruttkay Zsófia iránymutatásával.
Biography
Elektronikus sajtó szakirányú MA képzését a METU-n végezte 2019-ben kommunikáció és médiatudomány szakon. Művészetszociológiai témában írt szakdolgozatában a kortárs budapesti jazz szcéna intézményeinek autonómia fokát vizsgálta a mező-elmélet keretében.
Most, a múzeumpedagógia és a digitális technológia határterületeit kutatja, kiszélesítve és újra strukturálva korábban megalapozott – a művészet és társadalom viszonyát vizsgáló – érdeklődését.
Kutatásának célja a digitális múzeumi alkalmazások neveléselméleti rendeltetéseinek feltérképezése, fókuszálva design és interakcióelméleti kérdésekre.
A kutatás eredményei segíthetik a digitális médiatartalmak értelmezését a múzeum narratív eszközkészletében, valamint a részvételiség és fenntarthatóság arányát problematizálhatják a kiállítási kontextusban. Így a kutatás hozadéka egy, a múzeumi szakembereknek hasznos szempontrendszer, amely az informális tanulási környezet és a nem-megfogható örökség tartományaiban is képes lehet előremutató tendenciákat ábrázolni.