Laufer Ferenc kapta az EDIDA év terméke díját és a Magyar Formatervezési díjat is termék kategóriában

Dátum: 2022.11.15
Laufer Ferenc alumnusunk munkája, a Relief kályhacsempe kollekció két díjat is kapott nemrég, az EDIDA év terméke díját és a Magyar Formatervezési díjat is termék kategóriában.

A Relief kályhacsempe kollekcióval és a Szentesi Cserépkályhával közreműködve Laufer Ferenc és a manufaktúra, a high-tech fűtőberendezések és a tradicionális cserépkályha előnyeinek ötvözésével hoznak létre egy hazai gyártásban megvalósult, jövőbe mutató, komplex kályhacsempe-rendszert.

Laufer Ferenc ezzel a sikerrel párhuzamosan, a Flying Objects csapatának a tagjaként nemrég, Red Dot díjat is nyert. 

A termék hivatalos oldala: www.lauferofen.com

További cikkek a projektről:
 https://bit.ly/3SeKO06
 https://bit.ly/3TgmaMZ

További hírek

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.