
Molnár Péter a MOME Design Intézet új igazgatója
Dátum: 2022.05.16
Április 19-i hatállyal a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szenátusi tanácsa egyhangú támogatás mellett Molnár Pétert nevezte ki a MOME Design Intézetének igazgatói munkakörébe.
Április 19-i hatállyal a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szenátusi tanácsa egyhangú támogatás mellett Molnár Pétert nevezte ki a MOME Design Intézetének igazgatói munkakörébe.
Molnár Péter 2013-ban végzett a MOME-n, formatervező szakon, majd a Maform design stúdió szolgáltatás üzletágát vezette alapító-ügyvezetőként 2022-ig.
Egy sikeres exit után visszatért az alma materbe, hogy az akadémia területén kamatoztassa tudását és tapasztalatait a MOME, a Design Intézet, valamint a design egyetemes ügyének előmozdítására.
Folyamatban lévő doktori tanulmányainak kutatási témája a tervezői kompetencia fejlesztés.
Gratulálunk a kinevezéshez!
További hírek
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.


