
Molnár Péter a MOME Design Intézet új igazgatója
Dátum: 2022.05.16
Április 19-i hatállyal a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szenátusi tanácsa egyhangú támogatás mellett Molnár Pétert nevezte ki a MOME Design Intézetének igazgatói munkakörébe.
Április 19-i hatállyal a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szenátusi tanácsa egyhangú támogatás mellett Molnár Pétert nevezte ki a MOME Design Intézetének igazgatói munkakörébe.
Molnár Péter 2013-ban végzett a MOME-n, formatervező szakon, majd a Maform design stúdió szolgáltatás üzletágát vezette alapító-ügyvezetőként 2022-ig.
Egy sikeres exit után visszatért az alma materbe, hogy az akadémia területén kamatoztassa tudását és tapasztalatait a MOME, a Design Intézet, valamint a design egyetemes ügyének előmozdítására.
Folyamatban lévő doktori tanulmányainak kutatási témája a tervezői kompetencia fejlesztés.
Gratulálunk a kinevezéshez!
További hírek
Mit keres a kifutón a folklór, a klímavédelem vagy az izoláció? Mit jelent a divat, a divattervezés a Z generáció számára? Miként alakulnak át a divatipar központjai és perifériái a 21. században? Többek között erről kaphatunk képet az idei MOME Fashion Show alkalmával a legfrissebb tervezői gondolkodásmódot tükröző kollekcióknak és a különleges kísérőeseményeknek köszönhetően.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemre jelentkezni nem csupán egy képzési forma melletti döntést jelent, sokak számára hosszú ideje dédelgetett álom, szakmai és alkotói célkitűzés. Éppen ezért a felvételi eredmény elmaradása csalódás lehet, különösen akkor, ha csak néhány pont választotta el a jelentkezőt a bekerüléstől... A folytatásra több lehetőség is van, nem muszáj feladni. A MOME oktatási ökoszisztémájában számos olyan alternatív útvonal létezik, amely segít újratervezni, továbblépni, akár frissen érettségizettként, akár már diplomásként.
Hat, a MOME Tiéd a Holnap – a jövő kreatív tehetségeiért 2025 ösztöndíjprogramjában résztvevő diák a MOME alapképzéseire, hárman pedig a Szegedi Tudományegyetemre, az Óbudai Egyetemre és a Magyar Képzőművészeti Egyetemre nyertek felvételt a program diákjai közül. A számok önmagukért beszélnek: a ‘23–ban indított ösztöndíjprogram második évfolyama valódi segítséget kapott a pályakezdéshez, középiskolásokból egyetemi hallgatókká váltak.