Szeptembertől új vezető a MOME-n

Dátum: 2021.08.10
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány kuratóriumának egyhangú döntése értelmében, 2021. szeptember 1-től vezérigazgatóként csatlakozik a MOME csapatához Kun Zsuzsanna közgazdász.

2021.08.10.

A szakember korábban a MOL Csoport stratégiai elemzésekért felelős igazgatójaként, az IFUA Horváth & Partners szenior tanácsadójaként, valamint a NIBADA Analytics alapítójaként tevékenykedett. Vezérigazgatóként Kun Zsuzsanna felügyeli majd többek között a MOME gazdálkodásért, HR-politikáért, pályázati tevékenységért és márkaépítésért felelős egységeit.

"Az új vezérigazgató kiemelt feladata lesz a MOME új pénzügyi modelljének megalkotása, valamint az Egyetem első átfogó szervezetfejlesztésének előkészítése és megvalósítása is" —hangsúlyozta a kinevezés kapcsán Böszörményi-Nagy Gergely, a MOME alapítványi elnöke. 

További hírek

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.