A design szerepe az üzletben I Kutatás

Date:
A régióban elsőként vizsgáltuk meg a design szerepét a cégek működésében. Közel száz cégvezető látogatott el egyetemünkre a közelmúltban, hogy részt vegyen a MOME Innovációs Központ új designkutatásáról szóló kiadványának bemutatóján.

A kutatásról: 

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Innovációs Központja kutatást végzett annak felmérésére, hogy mennyire dizájn-vezéreltek a magyar cégek. Több mint 100 helyi cégvezetőt kérdeztünk meg arról, hogyan alkalmazzák a design módszereket cégük mindennapjaiban, és hogyan látják általánosságban a design szerepét az üzleti életben. A tanulmány legfőbb tanulságait A design szerepe az üzletben című kiadványban mutatjuk be, amely ingyenesen letölthető az alábbi linkről: 

https://designsurvey.mome.hu  

A Kutatásban közreműködött partnerek: Budapest Business Journal, Menedzserek Országos Szövetsége

More news

Egyre fontosabb szerepet játszanak a hétköznapokban a különböző társadalmi problémák, melyekre mindenképp megoldást kell találnunk – a kérdés azonban az, hogy milyen módon.

A globális válságok mindennapjainkba beszivárgó hatásaival küzdve könnyen találhatjuk magunkat a fokozódó pánik és a közönyös kilátástalanság között cikázó hullámvasúton. Az egyre halmozódó kihívások közepén joggal tehetjük fel a kérdést: mégis merre tovább?

A FRUSKA oktatási program az egyik legsérülékenyebb korosztálynak, tizenéves hátrányos helyzetű lányoknak nyújt többszintű tanulási élményt, foglalkozásain nem csak a dekopírfűrésszel tanulnak meg bánni, de az itt készített tárgyak alkotási folyamatán keresztül tervezői készségeket, önbizalmat szereznek. A MOME Innovációs Központ Social Design Hubjának módszertana mostantól mindenki számára elérhető.
Member of the European
Network of
Innovative
Higher Education Institutions
9 Zugligeti St,
Budapest, 1121