
„Gondolkodásmódot keresünk, nem csak technikai skilleket” – Interjú Naszádi Annával
Dátum: 2022.03.09
Interaction Design minisorozatunkban olyan szakemberekkel beszélgetünk, akik a digitális terméktervezés, a felhasználói élmény (UX) vagy a felhasználói interfész (UI) design területén dolgoznak.
Interaction Design minisorozatunkban olyan szakemberekkel beszélgetünk, akik a digitális terméktervezés, a felhasználói élmény (UX) vagy a felhasználói interfész (UI) design területén dolgoznak.
Korábban Fogarasy Tamással, a MOME ősszel debütáló Interaction Design mesterképzésének vezetőjével, most pedig Naszádi Annával, a MOME Innovációs Központ kutatójával beszélgettünk a terület múltjáról és jövőjéről.
További hírek
Mit keres a kifutón a folklór, a klímavédelem vagy az izoláció? Mit jelent a divat, a divattervezés a Z generáció számára? Miként alakulnak át a divatipar központjai és perifériái a 21. században? Többek között erről kaphatunk képet az idei MOME Fashion Show alkalmával a legfrissebb tervezői gondolkodásmódot tükröző kollekcióknak és a különleges kísérőeseményeknek köszönhetően.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemre jelentkezni nem csupán egy képzési forma melletti döntést jelent, sokak számára hosszú ideje dédelgetett álom, szakmai és alkotói célkitűzés. Éppen ezért a felvételi eredmény elmaradása csalódás lehet, különösen akkor, ha csak néhány pont választotta el a jelentkezőt a bekerüléstől... A folytatásra több lehetőség is van, nem muszáj feladni. A MOME oktatási ökoszisztémájában számos olyan alternatív útvonal létezik, amely segít újratervezni, továbblépni, akár frissen érettségizettként, akár már diplomásként.
Hat, a MOME Tiéd a Holnap – a jövő kreatív tehetségeiért 2025 ösztöndíjprogramjában résztvevő diák a MOME alapképzéseire, hárman pedig a Szegedi Tudományegyetemre, az Óbudai Egyetemre és a Magyar Képzőművészeti Egyetemre nyertek felvételt a program diákjai közül. A számok önmagukért beszélnek: a ‘23–ban indított ösztöndíjprogram második évfolyama valódi segítséget kapott a pályakezdéshez, középiskolásokból egyetemi hallgatókká váltak.