Professional School Open Call - Új képzési tematika ötletpályázat

Dátum: 2024.11.25
Van egy jó programötleted? Segítünk megvalósítani!

A Jövő Egyeteme koncepciónak megfelelően a korábbi MOME Open és MOME Craft tanfolyamok, valamint a fizetős szakirányú továbbképzések januártól kezdve a MOME Professional School alá fognak tartozni.

 

Célunk, hogy ebben az egységben a MOME hírnevéhez méltó, minőségi szakmai képzéseket tudjunk nyújtani aktív és motivált felnőttek számára, akik elkötelezetten szeretnének egy kreatív szakterületen fejlődni, de egy nappali képzés már nem férne bele a mindennapjaikba.

 

A Professional School lehetőséget ad a MOME szakembereinek arra, hogy tudásukat ebben a formában egy szélesebb réteg számára át tudják adni, még nagyobb hatást és még több értéket teremtve. Módot kínál arra, hogy új, innovatív tematikákkal kísérletezzenek, amik relevánsak lehetnek a piacon és az akadémiai környezetben egyaránt. Így az akadémiai és a piaci képzések között olyan szinergiák alakulhatnak ki, amelyek segítik azt, hogy a MOME-n képviselt tudás minél több helyre eljuthasson és akár az egyetemen kívüli szakmai szereplőket is becsatornázza az oktatásba.

 

A Professional School indulásakor a jelenlegi képzési portfóliót szeretnénk teljesen megújítani, építve a már meglévő sikeres képzések elismertségére, de lehetőséget adni a MOME szakmai közössége számára abban, hogy új képzések kidolgozásával gazdagítsák a kínálatot.

 

Ez a felhívás azoknak szól, akik egyedül vagy egy oktatói csapat részeként vállalkoznának arra, hogy egy új képzést kidolgoznak és az adott képzést legalább egy alkalommal meg is tartják a 2025/2026-os tanév végéig. Ha egy képzés sikeresen megvalósul, úgy később évente egy, vagy akár több alkalommal is meg lehet ismételni.

 

A pályázók feladata, hogy egy rövid leírást adjanak le a tervezett képzési tematikáról a megadott sablonban (cím, téma leírása, tervezett formátum, fejlesztendő kompetenciák, célcsoport, eszközigény, stb.) és ezt 2025. január 27-ig feltöltsék az alábbi űrlapra.

 

Ezt követően a Professional School munkacsoport tagjai átnézik a beérkezett pályázatokat és 2025. február 20-ig visszajelzést küldenek a pályázóknak. A sikeres pályázatok esetében egy személyes egyeztetési folyamatot indítunk el, ahol a képzési tematika részletes kidolgozását fogjuk segíteni. A sikeres kidolgozás esetén a tervezett képzés meghirdetésre kerül.

 

November végén tájékoztató kerekasztal-beszélgetést tartunk! Az esemény keretében meghallgathatod a jelenleg is aktív oktatóink tapasztalatait és felteheted kérdéseidet a pályázattal kapcsolatban!

☞ Időpont: November 28., csütörtök, 16.30
☞ Helyszín: U_318 - tárgyaló
☞ Az esemény regisztrációhoz kötött: https://www.addevent.com/event/aw23877457

 

További információkért vagy kérdés esetén keressétek Püspök Balázst (bpuspok@mome.hu) Gosztonyi Csabát (gosztonyi.csaba@mome.hu).

További hírek

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.