A szemiotika szerepe a designoktatásban - Wunderlich Péter doktori védése

A szemiotikai szemlélet kulcsszerepet játszik a designoktatásban. Támogatja a tervezőhallgatókat a vizuális kommunikáció és a formatervezés alapelveinek megértésében, emellett a jelek és szimbólumok elemzése révén fejleszti a kreatív gondolkodást, segíti a kulturális kontextus megértését, ösztönzi a kritikai gondolkodást.
Témavezetők: Kapitány Ágnes DSc egyetemi tanár és Szentpéteri Márton PhD egyetemi tanár
A védési bizottság elnöke Koós Pál DLA egyetemi tanár, MOME, tagjai Bényei Judit PhD egyetemi docens, MOME Elméleti Intézet és Dr. Géczy Nóra egyetemi docens, Széchenyi Egyetem Építész-, Építő- és Közlekedésmérnöki Kar, Épülettervezési tanszék
Opponensek: Lipóczki Ákos DLA, MOME és Dr. Újvári Edit habilitált egyetemi docens, tanszékvezető, SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szakképzési, Felnőttképzési és Tudásmenedzsment Intézet, Művelődéstudományi Tanszék