
A MOME állásfoglalása sajtómegjelenések kapcsán
Dátum: 2025.02.24
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek között szerepel, hogy értékként tekintünk közösségünk összetett és sokszínű karakterére: fontosnak tartjuk tudomásul venni és elfogadni az emberi különbözőségeket, vallási és világnézeti kérdésekben toleranciát tanúsítani, törekedni az egyetem valamint az egyetemi polgárok jó hírnevének, emberi méltóságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására és mindenkor azt feltételezve cselekedni, hogy mások magatartását is az erkölcsi-etikai felelősség vezérli.
Az Egyetem visszautasítja, hogy bármilyen sajtóorgánum politikai célra használja fel a MOME-n zajló történéseket, a MOME közösségét, az egyetem hallgatóit, oktatóit, munkatársait és vezetőit.
Kelt. Budapest, 2025. február 19.
További hírek
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.


