
A MOME Anim hallgatóinak tartott workshopot a világhírű játékfejlesztő, Adrian Hon
Dátum: 2023.10.10
Hogyan lett egy idegtudósból játékfejlesztő? Az Animáció szakos hallgatók erre a kérdésre is választ kaphattak azon a workshopon, melyet a Zombies, Run! Videójáték világhírű fejlesztője tartott nekik.
Bár Adrian Hon nevét a legtöbben a videójátékok kapcsán ismerik, a MOME animáció szakos hallgatóknak tartott workshop nem csak azok számára volt érdekes, akik hasonló területtel szeretnének foglalkozni. A játékfejlesztőként a Gamifikáció kritikusaként működő Adrian Hon ugyanis idegtudósként kezdte a pályáját, így jelenlegi munkáját is rendkívül sokrétű módon végzi. Ezt a szemléletet adta át szeptember 20-án, a MOME-n tartott, zártkörű workshopon is, melyen a résztvevő hallgatók a fizikai térben gyakorolhatták a játékfejlesztés módszereit.
Az eseményről további képek a MOME Flickr oldalán találhatók: https://www.flickr.com/photos/momebudapest/albums/72177720311640693
További hírek
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem újabb zöld fejezetet nyitott, hiszen szeptember 30-án átadták az egyetem Közösségi Kertjét, amely a fenntarthatóságot és a biodiverzitást erősítő campusfejlesztés meghatározó mérföldköve.
Az idei Budapest Design Weeken a MOME múltja és jövője egyszerre válik láthatóvá: a 360 Design kiállítás a kortárs alkotók munkái mellett a Borz Kováts Sándor-életművet és annak hatásait mutatja be a mai tervezőkre, míg az Átjárások című válogatás a legfrissebb hallgatói munkákon keresztül ad betekintést a formatervezés jövőjébe. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Formatervező szakja több mint ötven éve a magyar design egyik legfontosabb műhelye, amelyből generációk óta kerülnek ki a hazai és nemzetközi kreatívipar meghatározó tervezői.
Idén is bemutatkoztak a MOME hallgatói az Ars Electronica nemzetközi Campus Exhibition keretében. A Gradual Exposure című válogatás vezérfonalát a dezinformáció, a digitális bizalom válsága, a klímaváltozás és a geopolitikai feszültségek témái adták, amelyekhez a hallgatók kísérletező, kutatásalapú és transzdiszciplináris megközelítésekkel kapcsolódtak. A munkák kész válaszok helyett inkább alternatív perspektívákat, új gondolkodási horizontokat kínáltak tükrözve az intézmény erős interdiszciplináris szellemiségét.