A MOME Anim hallgatóinak tartott workshopot a világhírű játékfejlesztő, Adrian Hon
Date:
Hogyan lett egy idegtudósból játékfejlesztő? Az Animáció szakos hallgatók erre a kérdésre is választ kaphattak azon a workshopon, melyet a Zombies, Run! Videójáték világhírű fejlesztője tartott nekik.
Bár Adrian Hon nevét a legtöbben a videójátékok kapcsán ismerik, a MOME animáció szakos hallgatóknak tartott workshop nem csak azok számára volt érdekes, akik hasonló területtel szeretnének foglalkozni. A játékfejlesztőként a Gamifikáció kritikusaként működő Adrian Hon ugyanis idegtudósként kezdte a pályáját, így jelenlegi munkáját is rendkívül sokrétű módon végzi. Ezt a szemléletet adta át szeptember 20-án, a MOME-n tartott, zártkörű workshopon is, melyen a résztvevő hallgatók a fizikai térben gyakorolhatták a játékfejlesztés módszereit.
Az eseményről további képek a MOME Flickr oldalán találhatók: https://www.flickr.com/photos/momebudapest/albums/72177720311640693
More news
Hogyan alakíthatja a design a jövőt? Mi a design szerepe a társadalomban, mi a tervező feladata korunkban? Milyen területeken juthat döntő szerephez a tervezők szakértelme az elkövetkező években? Változó világunk referenciapontjait, választásainkat nagyban befolyásolja a design, a művészet, melyeknek területei is egyre tágabban értelmezhetők. Miközben a klímaváltozás, az egyre fontosabbá váló geopolitikai kérdések és a mesterséges intelligencia az eddigi paradigmák felülvizsgálatára késztetnek, a designnak is újra be kell állítania fókuszpontjait. Erről szól majd a világ legmeghatározóbb design és művészeti oktatási szakmai szervezete, a Cumulus Association 2024-es konferenciája, amelynek rendezési jogát a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) nyerte el, így május 15-17. között Budapestre érkezik a nemzetközi designszakma színe-java.
A MOME Campusán mutatták be legkülönlegesebb alkotásaikat
A MOME Animáció szak szervezésében médiaművészek és táncművészek reflektáltak arra, hogyan formálja át a technológia a magánéletünket, társadalmi és fizikai létünket.