
A MOME Anim hallgatóinak tartott workshopot a világhírű játékfejlesztő, Adrian Hon
Dátum: 2023.10.10
Hogyan lett egy idegtudósból játékfejlesztő? Az Animáció szakos hallgatók erre a kérdésre is választ kaphattak azon a workshopon, melyet a Zombies, Run! Videójáték világhírű fejlesztője tartott nekik.
Bár Adrian Hon nevét a legtöbben a videójátékok kapcsán ismerik, a MOME animáció szakos hallgatóknak tartott workshop nem csak azok számára volt érdekes, akik hasonló területtel szeretnének foglalkozni. A játékfejlesztőként a Gamifikáció kritikusaként működő Adrian Hon ugyanis idegtudósként kezdte a pályáját, így jelenlegi munkáját is rendkívül sokrétű módon végzi. Ezt a szemléletet adta át szeptember 20-án, a MOME-n tartott, zártkörű workshopon is, melyen a résztvevő hallgatók a fizikai térben gyakorolhatták a játékfejlesztés módszereit.
Az eseményről további képek a MOME Flickr oldalán találhatók: https://www.flickr.com/photos/momebudapest/albums/72177720311640693
További hírek
A prediktív designtól a kritikai kartográfiáig címmel jelenik meg december 17-én a Disegno folyóirat új száma. A tartalomból:
A Total(itarian) Design címet viselő lapszámban számos szemszögből esik szó a világ totális áttekinthetőségéről, megtervezhetőségéről, vagy épp ennek lehetetlenségéről.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Mi történik, amikor a fiatal alkotók kreatív ötletei találkoznak egy nemzetközi márka jövőképével? A 2025-ös alumni-karriernapon többek között erre kerestük a választ: a MOME Business Community (BC) kerekasztal-beszélgetéssel és projektbemutatóval mutatta meg, hogy mit kezdhet egymással a kreativitás és az üzlet a MOME ökoszisztémáján belül.







