Mit vár az üzlet a designertől? – Indul a MOME IxD MA tavaszi szemesztere

Dátum: 2025.01.21
A digitális terméktervezés világa folyamatosan változik, a MOME Interakciótervezés MA programja pedig idén tavasszal is izgalmas képzéssel ad versenyképes tudást. A Digital Product Design kurzus nemzetközi és hazai szakemberek vezetésével gyakorlati betekintést kínál a UX/UI tervezés folyamatába.

A hallgatók a MOME-n valós projektekkel, nemzetközi szakértőkkel ismerkedhetnek meg: a kurzust Lais Kantor, a milánói goodbase studio UX-specialistája és Krizsán Norbert, a budapesti Mito Digital stratégiai tanácsadója vezeti. A résztvevők olyan valós kihívásokkal találkoznak, amelyek túlmutatnak az elméleti megközelítésen, a cél az, hogy piacképes, szerethető és hatékony digitális termékeket hozzanak létre. Megismerhetik a tervezési folyamatok alapjait, beleértve a felhasználói kutatást, a stakeholder interjúk készítését, az információs architektúrák kialakítását, a user flow-k és az interakciós modellek tervezését. Elmélyíthetik vizuális tervezési készségeiteket, hogy az ötleteitek ne csak hatékonyak, de vizuálisan is vonzóak legyenek, fejleszthetik kritikus gondolkodásukat, hogy az üzleti célok mellett a 21. Század kihívásait is szem előtt tarthassák.   

A kurzus lehetőséget ad a résztvevőknek megtapasztalni, mit jelent az üzleti döntéshozók nyelvén beszélni és hogyan lehet a design eszközeivel valódi értéket teremteni, támogatni az üzleti gondolkodást. Az inspiráló közegben dolgozó fiatal tervezők első kézből szerezhetnek tapasztalatot arról, hogyan találkozik az innováció és a stratégiai gondolkodás. 

 

Kövesd munkánkat! 

A MOME IxD MA képzése nemcsak egy tanulmányi program, hanem egy alkotó közösség is, ahol a tudás mellett szakmai kapcsolatok és barátságok születnek. Kísérd figyelemmel a tavaszi szemeszter munkáit, és inspirálódj velünk a digitális jövő formálásában! 

További hírek

Mit keres a kifutón a folklór, a klímavédelem vagy az izoláció? Mit jelent a divat, a divattervezés a Z generáció számára? Miként alakulnak át a divatipar központjai és perifériái a 21. században? Többek között erről kaphatunk képet az idei MOME Fashion Show alkalmával a legfrissebb tervezői gondolkodásmódot tükröző kollekcióknak és a különleges kísérőeseményeknek köszönhetően.

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemre jelentkezni nem csupán egy képzési forma melletti döntést jelent, sokak számára hosszú ideje dédelgetett álom, szakmai és alkotói célkitűzés. Éppen ezért a felvételi eredmény elmaradása csalódás lehet, különösen akkor, ha csak néhány pont választotta el a jelentkezőt a bekerüléstől... A folytatásra több lehetőség is van, nem muszáj feladni. A MOME oktatási ökoszisztémájában számos olyan alternatív útvonal létezik, amely segít újratervezni, továbblépni, akár frissen érettségizettként, akár már diplomásként.

Hat, a MOME Tiéd a Holnap – a jövő kreatív tehetségeiért 2025 ösztöndíjprogramjában résztvevő diák a MOME alapképzéseire, hárman pedig a Szegedi Tudományegyetemre, az Óbudai Egyetemre és a Magyar Képzőművészeti Egyetemre nyertek felvételt a program diákjai közül. A számok önmagukért beszélnek: a ‘23–ban indított ösztöndíjprogram második évfolyama valódi segítséget kapott a pályakezdéshez, középiskolásokból egyetemi hallgatókká váltak.