
MOME Anim a Cartoon Brew-ban
Dátum: 2022.05.19
A magyar animáció meghatározó kreatív műhelyének, a MOME Animnak a képzési programját annak megreformálója, Fülöp József rektor, animációs rendező, egyetemi tanár ismerteti, aki egyben a tanszék nemzetközi képzési programjainak irányítója.
Az egyetemi közösségi életről, a szakra való bekerülés lehetőségeiről, valamint a saját élményeikről Bucsi Réka, Buda Flóra Anna, Andrasev Nadja és Tóth Luca alumnáink mesélnek, akiknek a nevéhez több díjnyertes animációs rövidfilm is kötődik.
A Cartoon Brew angol nyelvű beszámolóját itt olvashatjátok: Moholy-Nagy University of Art And Design Through The Eyes Of It Alumni (cartoonbrew.com)
A MOME Média Intézet a május 23–29. között New Yorkban rendezett Hungary L!ve kortárs magyar művészeti fesztiválon is képviseli magát, ahol a közönség az MOME Animáció szak jelenlegi és volt hallgatóinak munkáiból is láthat válogatást.
Borítókép: Buda Anna Flóra, Entrópia
További hírek
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.


