Zubovics Rudolf diplomamunkáját választotta a Magyar Paralimpiai Bizottság

Dátum: 2022.10.12
A Magyar Paralimpiai Bizottság 2022 tavaszi félévében pályázatot írt ki a Tárgyalkotás BA 3. évfolyama számára a Paralimpia Láng-díj tervezésére.

A pályázat győztesének Zubovics Rudolf diplomamunkáját választották, témavezetője Tóth Zoltán volt. Az elkészült Paralimpiai Láng-díjat a bizottság 25. évfordulójának gálaestjén adták át a Magyar Sportújságírók Szövetségének. 

“A díjtárgy a támogatás plasztikában való megfogalmazására koncentrál. Az alapforma a mozgalom lendületességét és stabilitását, míg a tárgy felső részén elhelyezkedő golyó a kitűzött célt ábrázolja. A golyót magasba emelő oszlopok azok a szervezeti vagy éppen egyéni támogatók, akik a Paralimpiai lángot táplálják.”- fogalmazott Rudolf.  

A vele készült portréfilm megtekinthető itt:  

További hírek

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) által meghatározott etikai alapelvek rögzítik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk az egyetemi polgárok emberi méltóságának, testi-lelki biztonságának, becsületének megőrzésére és megerősítésére, személyhez fűződő jogaik tiszteletben tartására.
Kimagasló eredménnyel zárult a MOME Tervezőgrafika szak szereplése az idei RGB Kreatív Design Awardon: hallgatóink a Talent kategóriában tíz RED, azaz arany, hét BLUE, azaz ezüst és hat GREEN, azaz bronz minősítést szereztek, egy pályamunka a Koncepció kategória döntősei közé jutott. A Pro kategóriában Herbszt László, az Illusztráció szakirány oktatója RED minősítést kapott. Az RGB-díj a hazai vizuális kommunikáció kiemelkedő megoldásait értékeli, a grafikai minőség, a márkaépítés és a médiadesign legjobb példáira irányítva a figyelmet.
A rangos Learning Technologies Awards 2025 versenyen a MOME és a Telekom együttműködése a „Best use of blended learning – commercial sector” kategória legjobbja lett, a díjakat nagyszabású gálaest keretében adták át november 12-én. A Data Experiment nevű, 2024-ben fejlesztett alternatív képzési program arra a kérdésre keresett választ, hogy miként lehet az absztrakt adatot személyes és elmélyült tanulási élménnyé alakítani.