Művészet + Dizájn + Antropológia

A Magyar Kulturális Antropológiai Társaság (MAKAT), a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Elméleti Intézete és a MAKAT Művészet- és Dizájnantropológia Műhely Művészet + Dizájn + Antropológia címmel konferenciát szervez.

Az egész napos konferencia zárásaként 18:30-kor Borzák Tibor Cigánylélek című könyvét mutatja be, a szerzővel, valamint Kalapos Sztojka Zoltánnal beszélget Antalóczy Tímea egyetemi docens és Povedák István a MOME Elméleti Intézet oktatói.

Időpont: 2022. december 6. (kedd) 9:00–18:30 | 18:40-től könyvbemutató

Helyszín: MOME (1121 Budapest, Zugligeti út 9-25., MASTER épület), Auditórium (1. em. M_114.) és M_012.

Program: ITT

Facebook-esemény: https://www.facebook.com/events/2279233692258137

A konferencián való részvétel ingyenes. Minden kedves érdeklődőt invitálunk és szívesen látunk.

Esemény információ

Időpont: 2022. 12. 06. 9:00-18:00-ig
Helyszín: MOME MASTER, Auditórium

További események

2025.11.25
18:00 - 20:30
A MOME Hang Műhely – Sonic Atelier különleges Listening Sessiont szervez, amelyen Trevor Wishart The Garden of Earthly Delights című, hetvenperces elektroakusztikus műve hangzik el a hangstúdió nyolccsatornás rendszerében.
2025.11.27 10:00
2025.11.28 17:00
„Az emberiség nem érti a különbséget a fizikai növekedés és a minőségi fejlődés között. Az emberek számának vagy a javak mennyiségének növelése semmilyen közös, globális célt nem szolgál. Most már azt kellene megértenünk, miként fejlesszük fajunkat – hogyan érjük el az igazságosságot, a békét, a lelki egyensúlyt, a testi egészséget, a minőségi környezetet.” (Dennis Meadows, a Limits to Growth társszerzője)
2025.12.09
17:00 - 20:00
Az eseményen pszichológusok és terapeuták röviden bemutatják kapcsolódó tapasztalataikat, majd tematikus, kiscsoportos beszélgetésekre hívjuk a résztvevőket. A kiscsoportos beszélgetések fókuszában a VR-terápiák etikai, design- és hatásmérési kérdései állnak, például: Hogyan mérhető a VR-élmények hatása? Milyen etikai dilemmákat vet fel a virtuális tér a terápiában? Miként lehet a VR-t személyre szabni idős vagy sérülékeny csoportok számára?