Új vezető október 1-től a MOME Brand Iroda élén

Az augusztus 1-től alapítványi formában működő Moholy-Nagy Művészeti Egyetem fenntartójának, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítványnak célja, hogy támogassa az intézmény léptékváltását, saját üzleti modelljének kialakítását és a nemzetközi piacon való építkezést. 

Az egyetem 2020. szeptember 28-i szenátusi ülésén ismertetett kuratóriumi elnöki program alapján az egyetem modellváltásának részeként hamarosan megújul a MOME kommunikációja. Kiemelt szerepet kap ebben a MOME Brand Iroda, amelynek feladata a teljes hazai és külföldi márkakommunikáció, illetve sales tevékenység felépítése és összefogása lesz. Cél továbbá az egyetem nemzetközi ismertségének jelentős növelése és pozícionálása a régió vezető kreatívipari és innovációs műhelyeként. 

Október elsejével ezt a munkát fogja irányítani a „Head of Brand” pozícióba lépő Margaret Ann Dowling médiaszakember.  Az ír származású Dowling huszonöt éve él Közép-Európában, tanulmányai során többek között innováció-menedzsmentet tanult a Stanford Egyetemen, majd Budapesten a Marquard Media, Varsóban a Hubert Burda Media kiadóvállalatok régiós vezérigazgatója volt, de saját startup vállalkozást is épített. Tanácsadóként, mentorként mindkét fővárosban aktívan támogatta az induló kreatív ipari cégeket.

Böszörményi-Nagy Gergely a kuratóriumi elnök és Margaret Ann Dowling szavai minderről itt olvashatók.

Publikálva: 2020-09-30 11:42:00