Bakk Ágnes Karolina

doktoranda,
szakmenedzser

Bakk Ágnes Karolina

doktoranda, szakmenedzser

Oktatási terület Média design
Kutatási terület immerzív terek, interactive digital storytelling, VR, színház
Szervezeti egység Média Intézet, Elméleti Intézet, Doktori Iskola

Bio

CV

Bakk Ágnes Karolina (Lugos) a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskolájának hallgatója, a Zip-Scene konferencia és magazin valamint a Random Error Stúdió alapítója. A Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Rethinking Intermediality in Contemporary Cinema két éves kutatóprogramjában vesz részt, ahol a VR és az immerzív színház karaktereit vizsgálja.

Mutass többet
Szakmai eredmények, publikációk
Ágnes Karolina Bakk: Analogue and Digital Immersive Experiences: What should Digital Creators Learn from live Theatre Makers? In: Jonathan P. Bowen, Jon Weinel, Graham Diprose, Nick Lambert (eds.),Electronic Visualisation and the Arts. Proceedings of EVA London 2018, UK. Published by BCS Learning and Development Ltd: 293-297. Indexed in DBLP Computer Science Bibliography.
Bakk Ágnes Karolina (2017) How Interactivity Is Changing in Immersive Performances. In: Nunes N., Oakley I., Nisi V. (eds) Interactive Storytelling. ICIDS 2017. Lecture Notes in Computer Science, vol 10690. Springer, Cham
Zip-Scene Konferencia elindítása (2018, 2019); Vektor VR-szekció szervezője és kurátora