Kancellária

Moholy-Nagy Művészeti Egyetem

1121 Budapest, Zugligeti út 9-25.
kancellaria@mome.hu
+36 70 684 7103

 

Dr. Nagy Zsombor
kancellár
nagy.zsombor@mome.hu

Szuchacsev Dávid
kancellári kabinetfőnök
szuchacsev@mome.hu

Horváth Brigitta
kancellári asszisztens
+36 20 472 0816
horvath.brigitta@mome.hu

Mutafisz Afroditi
humánpolitikai referens
+36 20 247 0248
mutafisz.afroditi@mome.hu

A Kancellári Iroda az Egyetemen működő igazgatási, szolgáltatási és funkcionális szervezeti egységekből, álló fő szervezeti egység. A kancellár tevékenységével kapcsolatos - így különösen az intézményműködtetési, igazgatási, gazdasági, menedzsment és minőségbiztosítással kapcsolatos feladatokat - a Kancellári Iroda látja el.

A Kancellári Iroda az Egyetem működésével kapcsolatban különösen az alábbi feladatokat látja el:

  • általános intézményirányítási, igazgatási és menedzsment feladatok;
  • a szervezeti egységek, igazgatóságok működésének összehangolása;
  • a szervezeti egységek, igazgatóságok, az oktatási szervezeti egységek és egyéb egyetemi szervezeti egységek hatékony együttműködésének biztosítása;
  • a Rektori Kabinettel és a Projekt- és Fejlesztési Igazgatósággal szoros együttműködésben az Egyetem stratégiai-fejlesztési és tervezési feladatainak koordinálása;
  • jogi és jogi képviseleti feladatok;
  • személyügyi és humánerőforrás-fejlesztési feladatok;
  • közbeszerzési eljárások lebonyolításával kapcsolatos feladatok ellátása, szorosan együttműködve a Gazdasági Igazgatósággal és a Campus Igazgatósággal;
  • a minőségbiztosítással kapcsolatos feladatok általános koordinációja;
  • az oktatásszervezéssel- és menedzsmenttel kapcsolatos feladatok intézményi koordinációja a Rektori Kabinettel együttműködésben;
  • a Szenátusi ülésekkel kapcsolatos ügyviteli és koordinációs feladatok, így különösen: szenátusi előterjesztések összeállítása, szervezeti egységektől történő begyűjtése, szenátusi meghívók kiküldése; szenátusi jegyzőkönyvek elkészítése;
  • az Egyetem szabályzatainak folyamatos frissítése, a változó jogszabályi követelményekhez való igazítása;
  • szabadságolási ütemtervek begyűjtése;
  • munkaköri leírások elkészítése;
  • az Egyetem szervezeti egységeitől beérkező jogi és egyéb természetű problémák megoldásában segítségnyújtás;
  • adott tanévre szenátusi és vezetői értekezletek időpontjainak és témáinak összeállítása, szorosan együttműködve a Rektori Kabinettel;
  • a szervezeti egységek által küldött igénylések jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
  • beérkezett számlák jóváhagyása, Gazdasági Igazgatósághoz történő továbbítása;
  • megbízási és vállalkozási szerződések elkészítése;
  • az egyetem ingatlan-, és vagyonkezelői tevékenységének irányítása;
  • idegen nyelvű ügyintézés.