Multimédia előkészítő stúdiumok 3.

Multimédiás projektek utómunkálatainak valamint az adatvizualizációs és további audiovizuális feladatok elsajátítása. Programozási alapismeretek, kreatív írási gyakorlatok gyakorlása.

További tárgyak

Fizikai számítástechnika

Robotikai, kinetikus, generatív szerkezetek analóg építésének és szoftvereinek vizsgálata a cél.

Kreatív kommunikáció

Konkrét és valós multimédia- online kommunikációs projektek tervezés-módszertani, gyártási...

Multimédia előkészítő stúdiumok 1.

Objektívalapú képalkotás alapszintű általános ismeretei, műtermi és szabadtéri gyakorlatok által...

Multimédia előkészítő stúdiumok 2.

Kreatív szoftverhasználati, online médiakommunikációs, multimédiás szerkesztések és kivitelezések...

Multimédia előkészítő stúdiumok 4.

Multimédia stúdiumok teljeskörű technikai előkészítő, gyártásái, kivitelezési és utómunka ismereteinek...

Szoftver alapismereti felzárkóztatás

ltalános, a szakterületen használt szoftverismereti alapok elsajátítása, frissítése fejlesztése...

Látványtan

A gyakorlati tantárgy célja a látványtervezési feladatok alapozása, előkészítése, szaktörténeti és...

Tervezési folyamat

Megvalósult, nemzetközileg elismert médiadesigni és médiaművészeti projektek ismertetése és...

Multimédia tartalomfejlesztés

Alkalmazott és autonóm médiaművészeti projektek (audiovizuális, multimédia, újmédia,...

Mutasd mind